تالار وحشت

ترس همواره همراه شماست آن را در تالار وحشت تجربه کنید

ترس همواره همراه شماست آن را در تالار وحشت تجربه کنید

تالار وحشت

من BIG هستم و وبلاگی ساختم که بتونم وحشت رو به همه نشون بدم .
قوانین وبلاگ من:
1-اگر لینکی خراب بود حتماً گزارش بدید
2- خواهشاً اگر دانلود کردید نظر بدبد
3-نظر هر کس خصوصیات خود و خانواده اش رو نشون می ده
4-اگر پیشنهاد و یا انتقادی برای بهتر شدن وبلاگ دارید حتماً با نظر و یا ایمیل به ما ارسال کنید
6- لطفاً در نطر سنجی های وبلاگ شرکت کنید
7- از دستکاری کتابهای تایپ و ترجمه شده توسط وبلاگ اکیداً خودداری کنین .
8- در صورتی که مایل هستید عضو شوید به ما اطلاع دهید.
9-لطفاً نظر خصوصی نفرستید.

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

نباید بخوابی

چهارشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۵، ۰۳:۱۲ ب.ظ

خلاصه داستان:مت از اتاق کوچکش متنفر است.

چون خیلی کوچک است درست به اندازه یک کمد!

مادر مت به او اجازه نمیدهد که در اتاق مهمان بخوابد.

چون شاید یک روزی برایشان مهمان بیاید.اما یک روز

نیمه های شب وقتی همه خوابند وارد اتاق مهمان میشود

و انجا خوابش میبرد.بیچاره مت.

باید به حرف مادرش گوش میداد.چون وقتی مت بیدار میشود

کل زندگیش تغییر کرده.بدتر از ان اینکه هر بار که میخوابد

با دیدن کابوسی جدید از خواب میپرد.


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید


 


  


قسمت اول 

دانلود فایل کتاب 

  • BIG

نظرات  (۲)

ار ال استاین....

چون خیییییییییییلی خوندم دیگه کمتر میرم سراغش
پاسخ:
من که حدود 110 کتاب ار ال استاین را دارم 

ممنون من به این کتاب نیاز داشتم ولی چرا فقط 16 صفحه س ؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی