تالار وحشت

ترس همواره همراه شماست آن را در تالار وحشت تجربه کنید

ترس همواره همراه شماست آن را در تالار وحشت تجربه کنید

تالار وحشت

من BIG هستم و وبلاگی ساختم که بتونم وحشت رو به همه نشون بدم .
قوانین وبلاگ من:
1-اگر لینکی خراب بود حتماً گزارش بدید
2- خواهشاً اگر دانلود کردید نظر بدبد
3-نظر هر کس خصوصیات خود و خانواده اش رو نشون می ده
4-اگر پیشنهاد و یا انتقادی برای بهتر شدن وبلاگ دارید حتماً با نظر و یا ایمیل به ما ارسال کنید
6- لطفاً در نطر سنجی های وبلاگ شرکت کنید
7- از دستکاری کتابهای تایپ و ترجمه شده توسط وبلاگ اکیداً خودداری کنین .
8- در صورتی که مایل هستید عضو شوید به ما اطلاع دهید.
9-لطفاً نظر خصوصی نفرستید.

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

کتاب شهر زامبی

سه شنبه, ۷ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۵۸ ب.ظ

مایک پسری ترسوست که به ناچار و با اصرار دوستش کارن تصمیم می‌گیرد به سینما برود. 

آن هم برای دیدن فیلمی ترسناک به نام «شهر زامبی» که یکی از ترسناک ترین

 فیلم‌هاست. مایک در هنگام مشاهده‌ی فیلم می‌فهمد که شرایط کمی غیر عادی 

است. جز او و کارن کسی نیست ... سر و صداهای ترسناکی در اطراف به گوش 

می‌رسد و از همه بدتر حس می‌کند که زامبی‌ها او را احاطه کرده‌اند. مگر زامبی

در فیلم‌ها نبود ...این واقعی نیست 

    برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

کامل شد 

قسمت اول 

قسمت دوم 

قسمت سوم

  • BIG

نظرات  (۲)

  سلام . من محمد هستم . آقا ییخشید چرا بخش سوم رو نزاشتی ؟ و قسمت قسمت  
   
  کردی؟ خب سریع تر بزارین دیگه .........
  
 آقا چرا این شکلی تموم شد . اصلا پایان خوبی نداشت . 
  
 2- شما این کتاب و از تو وبلاگ های دیگه کپی نکردین ؟ 
پاسخ:
سلام عرض شما . ما 1 ماه و 24 روز سر ترجمه ی این کتاب کار کردیم و بخش سوم رو شخصا من ترجمه کردم . ما روزی 6 صفحه ترجمه می کردیم . بخش سوم به دلیل کم کاری من بوده و شخصا از همه ی شما 

معذرت خواهی می کنم . در کتاب های بعدی حتما جبران می شود . من و گروه ترجمه ی داستان شهر زامبی . ما که شهر زامبی رو ننوشته ایم . پایان دست خود آر . ال . استاین بود . 

من سلاتین هستم . تایپر و ترجمه گر وبلاگ تالار وحشت . 




                                                                                                                                                                                                                salatin 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی